Kære gæster

Vi har stor forståelse for at der i disse dage er stor bekymring vedr. covid-19 og de konsekvenser det har for vores sundhedssystem. 

Derfor har vi øget fokus på at sikre at både medarbejdere og gæster kan færdes trygt på Gammelhavn. 

Vort personale følger naturligvis de retningslinjer der er udstukket af sundhedsstyrelsen, og vi har indført et generelt påbud om at alt personale skal i karantæne efter udrejse til områder med risiko. 

Vi håber at I, ligeledes vil hjælpe med at passe på os, og vores øvrige gæster. 
Derfor henstiller vi til at vores gæster ligeledes følger sundhedsstyrelsens anbefalinger.

Er du i tvivl om du kan være smittet, føler du dig sløj, eller har du været i et risikofyldt område så meld hellere afbud en gang for meget end en gang for lidt af hensynet til andre mennesker. 
Husk håndvask og håndsprit - begge dele forefindes i huset, og nyd så bare din middag :) 

 

Har du bestilt et selskab, møde eller en konference i Marts måned og overvejer du at aflyse? 

Formidl gerne ovenstående ud til jeres gæster og deltagere, og lad os sammen holde smitten ude af huset. 

Vi har taget mange forholdsregler for at sikre jer og jeres gæster, så hvis ellers alle er raske og friske, og ikke har været i kontakt med smittede personer burde det være sikkert at afholde et arrangement hos os i eget lokale. 

Har i behov for at udskyde jeres fest, møde eller konference imødekommer vi gerne denne mulighed. 

Under normale omstændigheder følger vi Horestas branchekutyme for annulleringer, som giver os retten til at opkræve 50% af couvertprisen ved annulleringer senere end 4 uger før afholdelse. 

 

Ønsker i at genbooke en ny dato?

Selvom Covid-19 ikke betegnes som force majeure, så ønsker vi alligevel at imødekomme alle jer der bliver berørte fordi jeres fest/arrangement må aflyses i marts måned. Det betyder at vi midlertidigt indfører et annulleringsgebyr på 2500kr. som betales umiddelbart efter annulleringen. Skulle i, hvilket vi håber, genbooke jeres arrangement i løbet af 2020, så fratrækker vi naturligvis de 2500kr. fra jeres regning så annulleringen ikke har kostet jer noget. 

Dette hensyn er vi nødt til at tage af hensyn til vores medarbejdere og restaurantens økonomiske situation i en krise som denne. Vi ønsker at agere forsvarligt så vi kan værne om vores medarbejderes job og indtægtsgrundlag. Det håber vi på jeres forståelse for. 

 

Se vores afbestillingsregler og branchekutyme her

 

Ønsker i at afbestille et arrangement skal dette ske skriftligt til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. hurtigst muligt.