Betingelser for reservation og afbestilling af møder på Gammelhavn 

 

Møder og selskaber på 20 eller flere personer kan frit afbestilles senest 4 uger før afholdelse  

Møder og selskaber på mindre end 20 personer kan frit afbestilles senest 2 uger før afholdelse 

Fra det angivne tidspunkt og frem til 7 dage før afholdelse faktureres med lokalelejen for det bestilte lokale. 

 

Endeligt antal skal være os i hænde senest 7 dage før afholdelse.  

Afbud herefter afregnes således: 

4-7 dage før afholdelse: 50% af den aftalte pris 

1-3 dage før afholdelse: 75% af den aftalte pris 

Afbud på dagen/no show faktureres til 100% af den aftalte pris 

 

Eventuelle bestilte ydelser eller varer som ikke kan returneres afregnes til 100% af den aftalte pris.  

 

Vi tager ikke ansvar for at jeres medbragte IT udstyr virker, I er velkommen til at aftale tid til at teste udstyret af før afholdelse, mod betaling af personaletimer. Vi tilbyder ikke IT assistance internt i huset.  

Ankomst senere end aftalt, eller afrejse tidligere end aftalt berettiger ikke til nedslag i prisen. Dørene åbnes tidligst 15 min. Før aftalt starttidspunkt. Ønsker i adgang til lokalerne tidligere, afregnes timepris for lokalet.